nedelja, 12. avgust 2012

Moji notranji vulkani - My Inner Volcanoes

Je bil čas, ko sem se preselila in ostala sama v praznem prostoru, med štirimi belimi stenami in z vprašanjem kdo sem. Želela sem napolniti prostor z mozaikom mojih delcev, katere sem pozabila tam daleč zadaj. Ker nisem vedela kje začeti, sem vzela podlago in si skušala prikazati najprej obliko in barvo. Te so bile prve slike, ki sem jih obesila na stene.

















There was a time when I moved and found myself in an empty place, between four white walls and with a question, "who am I". I wanted to see the mosaic that I wore inside and have forgotten it a long ago. Because I didn’t know where to start, I took a canvas and tried to show me, for a start a shape and colour. This were first pictures that appeared.





























Ni komentarjev:

Objavite komentar